Календарне планування

6 клас

Інформатика
(2017-2018 н.р.)

Програма для загальноосвітніх навчальних закладів ІНФОРМАТИКА 59 класи
Програма затверджена Наказом Міністерства освіти і науки України від 07.06.2017 № 804
Тема     
 Дата
 Д/з
Навчальні досягнення учнів 

 35 год                    
  І семестр 17 год (1 год/тиждень)
 ІІ семестр 18 год  (1 год/тиждень)
І семестр 
Комп’ютерна графіка
 1
Безпека життєдіяльності при роботі з комп'ютером. Поняття комп’ютерної графіки.


 Учень/учениця
Знаннєва складова
Пояснює поняття комп’ютерної графіки.
Порівнює особливості кодування растрових і векторних зображень.
Пояснює призначення растрових і векторних графічних редакторів.
Наводить приклади форматів векторної та растрової графіки.
Пояснює, як змінюються властивості об’єктів після їх групування і розгруповування
Діяльнісна складова
Створює та редагує векторні та растрові зображення.
Змінює формат і налаштовує параметри зображення для його використання з певною метою.
Групує та розгруповує, обертає, вирівнює та масштабує об’єкти на зображенні.
Використовує шари для створення зображень.
Налаштовує інструменти та середовище графічного редактора під час створення зображення
Ціннісна складова
Обґрунтовує вибір способу подання зображення для різних потреб
2
Растрові та векторні зображення, їхні властивості.


3
Формати файлів растрових і векторних зображень. Налаштування параметрів та перетворення формату готового зображення


4
Особливості побудови й опрацювання векторних зображень. Побудова зображення з графічних примітивів.
Інструктаж з БЖД.
Практична робота 1.


5
Операції над об’єктами та групами об’єктів.


6
Багатошарові зображення, розміщення об’єктів у шарах.
Інструктаж з БЖД.
Практична робота 2.


7
Додавання тексту до графічних зображень та його форматування
Інструктаж з БЖД.
Практична робота 3.


Комп’ютерні презентації
8
Програмне забезпечення для створення й відтворення комп’ютерних презентацій.


Учень/учениця
Знаннєва складова
Називає апаратне й програмне забезпечення, необхідне для створення й перегляду комп’ютерних презентацій.
Наводить приклади об’єктів презентації, їх властивостей і типів слайдів.
Називає етапи створення презентації і правила компонування її об’єктів.
Знає принципи естетичного оформлення слайдів
Діяльнісна складова
Створює презентацію та налаштовує її показ.
Використовує гіперпосилання, ефекти зміни слайдів та анімації.
Планує представлення презентації та виступає з нею перед аудиторією
Ціннісна складова
Обґрунтовує доцільність використання презентацій у своїй навчальній діяльності та повсякденному житті.
Оцінює якість презентації та дотримання вимог до її оформлення
9
Етапи створення презентації та вимоги до її оформлення.


10
Етапи створення презентації та вимоги до її оформлення.
Інструктаж з БЖД.
Практична робота 4.


11
Об’єкти презентації та засоби керування її демонстрацією. Типи слайдів.


12
Налаштування показу презентацій.


13
Ефекти анімації, рух об’єктів в презентаціях.
Інструктаж з БЖД.
Практична робота 5.


14
Ефекти зміни слайдів.
Інструктаж з БЖД.
Практична робота 6.


15
Планування представлення презентації та виступ перед аудиторією.


16
Планування представлення презентації та виступ перед аудиторією.


Навчальні ресурси для наскрізних змістових ліній:
Підручник «Фінансово-грамотний споживач». 6 клас. Розділ І. Практична робота № 1 «Створення реклами власного товару чи послуги», с. 78
Робочий зошит «Фінансово-грамотний споживач». 6 клас. Розділ І. Практична робота № 1 «Створення реклами власного товару чи послуги», с. 30
Тема     
 Дата
 Д/з
Навчальні досягнення учнів 

 35 год                    
  І семестр 17 год (1 год/тиждень)
 ІІ семестр 18 год  (1 год/тиждень)
ІІ семестр 
Алгоритми та програми
17
Поняття про об’єкт у програмуванні. Властивості об’єкта. Створення програмних об’єктів.


Учень/учениця
Знаннєва складова
Знає і розуміє поняття об’єкта в програмуванні. Наводить приклади властивостей об’єктів та їх значень.
Пояснює поняття події та наводить приклади подій та їх опрацювання.
Знає і розуміє поняття вкладених алгоритмічних структур, наводить приклади їх застосування

Діяльнісна складова
Розкладає задачу на підзадачі і розв’язує їх (здійснює декомпозицію задачі).
Додає об’єкти до програмного проекту.
Уміє змінювати значення властивостей об’єктів, у тому числі програмно.
Уміє перевіряти результат виконання програми на відповідність умові задачі.
Програмує опрацювання подій.
Застосовує вкладені алгоритмічні структури повторення та розгалуження

Ціннісна складова
Усвідомлює доцільність застосування подійного програмування для розв’язання конкретної задачі.
Обґрунтовує необхідність застосування вкладених алгоритмічних структур.

18
Поняття події. Види подій. Програмне опрацювання події.


19
Поняття події. Види подій. Програмне опрацювання події.


20
Змінювання  значень властивостей об’єкта в програмі.


21
Практична робота 7: «Проекти з вкладеними циклами»


22
Змінювання  значень властивостей об’єкта в програмі.


23
Змінювання  значень властивостей об’єкта в програмі.


24
Змінювання  значень властивостей об’єкта в програмі.


ТО
25
Вкладені алгоритмічні структури повторення та розгалуження.


26
Практична робота 8: «Проекти з вкладеними циклами та розгалуженнями»


27
Вкладені алгоритмічні структури повторення та розгалуження.


28
Розв’язання задачі методом поділу на підзадачі


29
Розв’язання задачі методом поділу на підзадачі


30
Розв’язання задачі методом поділу на підзадачі


31
Розв’язання задачі методом поділу на підзадачі


32
Розв’язання задачі методом поділу на підзадачі


33
Повторення вивченого рік


34
Повторення вивченого рік


35
Семестрове оцінювання


ТО

Комментариев нет:

Отправить комментарий